پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9078
-
الف
+

بیوگرافی حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس 3

بیوگرافی حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس 3 را در این گزارش بخوانید.

بیوگرافی حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس 3  را در این گزارش بخوانید.

به گزارش آی‌فیلم، فصل سوم بچه مهندس از ماه مبارک رمضان ۹۹ بر روی آنتن تلویزیون شبکه سه رفته و بازیگران جدیدی به این مجموعه افزوده شده‌اند.

در فصل سوم جواد جوادی و مژگان به سن جوانی رسیده‌ و بازیگران جدیدی کاراکتر آنها را بر عهده گرفته اند

بازیگر نقش مژگان در فصل سوم بچه مهندس خانم حدیث چهره پرداز بوده که از بازیگران شناخته شده کشورمان می باشد.

او از بازیگران با سابقه تئاتر سینما و تلویزیون بوده و در ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در شهر اهواز متولد شده است.

لیسانس ادبیات نمایشی را در تهران اخذ نموده و با تئاتر قدم در دنیای بازیگری نهاده است.

بیوگرافی بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس 3

از جمله بازی‌های او در دنیای بازیگری می توان به سریال همسفران باد و کارآگاهان و محله تهرانی‌ها اشاره کرد.ایشان همچنین در فیلم های کوتاهی مثل جوجه تیغی ها و قاب عکس و رهایی بازی کرده است.فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون از دیگر سوابق هنری او در سینما محسوب می شود.

حالا با درخشش در سریال بچه مهندس موفق شده که به یک شهرت مردمی دست پیدا کند و در این مجموعه پرطرفدار به ایفای نقش بپردازد. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حدیث چهره‌پرداز بازی در فیلم لازانیا بوده است. حدیث چهره‌پرداز سال 1396 فیلم لازانیا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

او در این فیلم با حسین قناعت همکاری داشته است. حدیث چهره‌پرداز توانست با بازی در فیلم لازانیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری و یوسف تیموری بر تجارب او افزود.

سریال ها و فیلم هایی که تا کنون در آنها ایفای نقش کرده است عبارتند از:سریال همسفران باد،کارگاهان و محله تهرانی و در فیلم های سینمایی پس کوچه های شمرون و لازانیا حضور داشته است. وی کار خود را در تئاتر شروع کرده و همانند بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در تئاتر توانسته خود را مطرح کند.

در فصل دوم کاراکت مژگان بازیگران دیگری به نام عسل مردی و مهتاب جامی بودند که نقش دوران نوجوانی این کاراکتر را بازی میکردند اما در فصل سوم مژگان به سن بزرگسالی رسیده و نقش این کاراکتر بر عهده خانم حدیث چهره پرداز گذاشته شده است.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر